طراحی لوگو و هویت بصری برند بانوکا

1404-06-11
5 بازدید
0 دیدگاه

"پروژه طراحی لوگوی برند Banuka با هدف ایجاد هویتی متمایز در صنعت نان و شیرینی شکل گرفت. در این فرآیند تلاش شد نشانه‌ای طراحی شود که علاوه بر سادگی و خوانایی، بتواند ارزش‌های اصلی برند یعنی تازگی، کیفیت و اعتماد را منتقل کند. ترکیب فرم‌های هندسی و انتخاب رنگ‌ها به گونه‌ای انجام شد که لوگو در عین مدرن بودن، حس صمیمیت و گرما را نیز به همراه داشته باشد. این طراحی پایه‌ای برای هویت بصری برند محسوب می‌شود و قابلیت استفاده در بسته‌بندی، تبلیغات و سایر عناصر گرافیکی را دارد."

 

ارسال دیدگاه

ما از ایمیل شما برای نمایش تصویر شما توسط سرویس Gravatar استفاده خواهیم کرد
حاصل جمع :   2 + 9

دیدگاه‌های شما (0)

هنوز نمونه کار‌ی ثبت نشده است
درخواست ثبت مشاوره رایگان
حاصل جمع :   8 + 8